Menu Zamknij

Zapytanie ofertowe – na renowację organów w kościele filialnym p.w. Matki Bożej Różańcowej w miejscowości Szczepanów

Znak sprawy 1/2017

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Strzelcach,

Strzelce 53, 58-124 Marcinowice

Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami:

  1. Marcin Czchowski

tel. 668777028

e-mail: projekt.koscioly@wp.pl

Adres strony internetowej:

www.strzelce.diecezja.swidnica.pl

NIP 884-249-69-51

REGON 040079424

Treść Zapytania Ofertowego wraz z formularzem ofertowym zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.strzelce.diecezja.swidnica.pl

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Oferenci przekazują pisemnie, drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazuje oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdzi  fakt ich otrzymania.

  1. TYTUŁ REALIZOWANEGO PROJEKTU

„Poprawa konkurencyjności zasobów kulturowych Gminy Marcinowice poprzez modernizację Kościoła pw. Wszystkich Świętych w Strzelcach wraz z organami, Kościoła pw. Matki Boskiej Różańcowej w Szczepanowie wraz z organami, Kościoła pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Zebrzydowie, Kościoła pw. Św. Michała Archanioła w Wirach wraz z wyposażeniem w sprzęt multimedialny ” realizowane w ramach Poddziałania nr 4.3.4 „Dziedzictwo kulturowe – ZIT AW”

III. TRYB ZAMÓWIENIA

  1. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest Renowacja organów w kościele filialnym p.w. Matki Bożej Różańcowej w miejscowości Szczepanów.

 

Kod CPV – 92521220-7 usługi ochrony eksponatów

Organy zbudowane w 1882r. przez firmę organmistrzowską Schlag & Söhne, wpisane do rejestru zabytków ruchomych pod nr B/2501 decyzją z dnia 03.02.2016r.

Przewidywany ogólny zakres prac przy zachowawczym remoncie organów

  1. Wykonanie dokumentacji opisowo-zdjęciowej.
  2. Całkowity demontaż instrumentu.
  3. Gruntowne czyszczenie i odkurzenie zdemontowanych elementów i całości instrumentu.
  4. Konserwacja wszystkich elementów drewnianych środkiem owadobójczym.
  5. Rewaloryzacja układu zasilania powietrzem: wykonanie nowej obudowy dźwiękochłonnej dla nowej cichobieżnej turbiny wraz z podłączeniem do układu powietrznego.
  6. Naprawa lub ewentualna rekonstrukcja i rewaloryzacja wszystkich elementów składowych traktury mechanicznej: abstrakty, popychacze, wałki skrętne, przełożenia kątowe.
  7. Demontaż, przegląd, naprawa wiatrownic, wymiana papieru, uszczelek. Korekta pracy zaworów tonowych (klapek). Uszczelnienie klap głosowych.
  8. Odnowienie piszczałek prospektowych.
  9. Odnowienie kontuaru, czyszczenie klawiatur, wymiana filcy, kaszmirowanie, redukcja luzów, korekta pracy klawiatur manuałowych, odnowienie klawiatury nożowej (pedałowej).
  10. Rewaloryzacja piszczałek drewnianych, uszczelnianie tłoków, klejenie korpusów.
  11. Naprawa piszczałek metalowych, prostowanie korpusów, zarabianie stóp i lutowanie stroików.
  12. Stopniowy montaż zasilania powietrza, rewaloryzacja miecha, uruchomienie układu, usuwanie nieszczelności, ustawienie właściwego ciśnienia powietrza na miechu.
  13. Zakres prac stolarsko – montażowych przy wzmacnianiu konstrukcji, zawieszaków, klejenie ławeczek, klocy, różnych składowych elementów drewnianych.
  14. Stopniowy montaż klawiatur i całej traktury mechanicznej klawiszy i registrowej wraz z korektą pracy.
  15. Uruchomienie i sprawdzenie  „na powietrzu” pracy wiatrownic, szczelności kancel, zaworów i kluczy głosowych.
  16. Wstawienie odnowionych piszczałek prospektowych, podłączenie zrewaloryzowanych konduktów, sprawdzenie szczelności.
  17. Wstawienie i wieszanie zrewaloryzowanych piszczałek we właściwej kolejności na wiatrownice.
  18. Szeroki zakres prac przy stronie muzycznej instrumentu – wstępna intonacja, strojenie wyrównawcze intonowanego głosu, poprawki intonacyjne, oraz strojenie końcowe całego instrumentu według oryginalnego stroju Schlaga.

Zakres prac nie uwzględnia prac konserwatorskich przy odnowieniu szafy organowej.

Ze względu na zabytkowy i dobrze zachowany charakter organów należy przeprowadzić remont kapitalny z maksymalnym zachowaniem substancji zabytkowej oraz zachowanie oryginalnej dyspozycji głosowej i nawiązania do charakterystycznej intonacji instrumentu wraz ze strojeniem.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia zostaną odrzucone.

Termin realizacji zamówienia do dnia 31.12.2017r.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia jej złożenia.

Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesięcy od odbioru końcowego przy czym dojazd serwisantów do siedziby Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WARUNKI SPORZĄDZANIA OFERT
  2. O realizację zamówienia może ubiegać się każdy podmiot :
  3. który legitymuje się tytułem mistrza w zawodzie organmistrzostwo ,
  4. posiada zezwolenie Służby Konserwatorskiej na prowadzenie prac przy zabytkowych organach wpisanych do rejestru zabytków,
  5. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  6. posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz zasoby techniczne i kadrowe umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia,
  7. nie jest wobec niego prowadzone postępowanie likwidacyjne, ani nie ogłoszono upadłości.

                Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału:

  1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia wykaże, że w ostatnich trzech latach prowadził samodzielnie co najmniej jedną pracę przy restauracji – rekonstrukcji zabytkowych organów wpisanych do rejestru zabytków  zakończonych pozytywną weryfikacja prac  dokonaną przez Służbę Ochrony Zabytków oraz załączenie dowodów potwierdzających czy zamówienie zostało wykonane należycie. Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący: przynajmniej jeden z Oferentów musi spełnić ten warunek.
  2. W celu potwierdzenia, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu, złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do oferty), oraz wykaz wymienionych wykonanych zamówień (Załącznik nr 5 do oferty).
  3. przedstawienie kopii dokumentów potwierdzających legitymowanie się tytułem mistrza w zawodzie organomistrzostwo
  4. przedstawienie kopii zezwolenia Służby Konserwatorskiej na prowadzenie prac przy zabytkowych organach wpisanych do rejestru zabytków,

  1.    Nie dopuszcza się:  składania ofert częściowych,  ofert wariantowych oraz wariantowości cen.
  2. Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, w tym dokumentów koniecznych dla wykazania równoważności oraz dokumentów na podstawie których ustalono parametry materiałów i urządzeń i ich deklarowane właściwości, zaś Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego.

  1. INFORMACJE O KRYTERIACH OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny i wagami:

Cena brutto –  waga 100 %

Liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według wzoru:

Cena brutto – C(100%)

              Cena brutto najniższej oferty nie podlegającej odrzuceniu

C=          ………………………………………………………………………………………….. x 100pkt.x100%

                               Cena brutto oferty ocenianej

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, na podstawie kryterium ceny.

Cena musi obejmować wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacja przedmiotu zamówienia.

Cena podana w EURO zostanie przeliczona na PLN wg kursu 4.1749 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do EURO.

 

VII.         MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.

  1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej:
  2. za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Strzelcach, Strzelce 53, 58-124 Marcinowice
  3. przesłać pocztą elektroniczną (w formie skanu) na adres e-mail: projekt.koscioly@wp.pl
  4. oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia 28.07.2017r. do godz. 9.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godzina dotarcia przesyłki do Sekretariatu Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej decyduje data i godzina dotarcia przesyłki na adres e-mailowy Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki ze skrzynki pocztowej (e-mail) Wykonawcy.
  6. Ofertę złożoną po upływie terminu do składania ofert zwraca się bez otwierania bez względu na przyczyny opóźnienia.
  7. W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem – należy zamieścić ofertę w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie:

Oferta na:

                                               Na renowację organów w kościele filialnym p.w. Matki Bożej Różańcowej w                                 miejscowości Szczepanów nie otwierać przed  28.07.2017r. godz. 9:30

  1. W przypadku oferty składanej poprzez pocztę elektroniczną – należy w tytule                   zawrzeć oznaczenie oferta na: „Na renowację organów w kościele filialnym                   p.w. Matki Bożej Różańcowej w miejscowości Szczepanów”
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów                                 wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VIII. WYKLUCZENIA

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest  do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu   funkcji   członka   organu   nadzorczego   lub   zarządzającego,   prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa   w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
  • pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

  1. WARUNKI ZMIANY UMOWY

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru dostawcy, w następującym zakresie:

  1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:
  2. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

 

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI

Roboty objęte umową zostaną rozliczone dwiema  fakturami przejściowymi do wysokości łącznej 75 % wartości przedmiotu zamówienia, oraz fakturą końcową po zakończeniu robót i ich odbiorze – płatnymi w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego.

  1. WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ NIEZBĘDNYCH DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ

Oferta musi pod rygorem jej nieważności zawierać następujące dokumenty:

  1.  Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do oferty).
  2. Oświadczenie o spełnieniu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do oferty).
  3. Oświadczenie, iż osoba/osoby podpisujące ofertę działają z upoważnienia Oferenta, jako przedsiębiorcy (Załącznik Nr 3 do oferty).
  4. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (Załącznik Nr 4 do oferty).
  5. Wykaz wykonanych zamówień (Załącznik Nr 5 do oferty).

 

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

  1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Oferenta ściśle według postanowień niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
  6. Cena oferty musi być podana z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku.
  7. Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania  oświadczeń  woli w imieniu  Oferenta, przy czym co najmniej na  pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną osoby reprezentującej Oferenta. Pozostałe strony mogą być parafowane.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Zawartość oferty: wypełniony formularz oferty oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  10. W przypadku dołączenia do Oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niż polski, Oferent zobowiązany jest złożyć tłumaczenie dokumentu na język polski.
  11. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania Ofertowego, nie później jednak niż do 2 dni przed terminem składania ofert Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na swojej stronie internetowej www.strzelce.diecezja.swidnica.pl.
  12. Pytania i odpowiedzi Oferentów, zmiany w zapisach ogłoszenia o przetargu oraz wszelkie informacje będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego: www.strzelce.diecezja.swidnica.pl.
  13. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Oferentami jest ks. Marcin Czchowski tel. 668777028, e-mail: projekt.koscioly@wp.pl
  14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
  15. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej: www.strzelce.diecezja.swidnica.pl.

XII. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu, potwierdzi zgodność oferty z treścią Zapytania ofertowego oraz otrzyma największą ilość punktów – wedle przyjętego kryterium oceny ofert – spośród złożonych ofert.
  2. W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od oferentów pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  3. Występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie zostaną poprawione przez Zamawiającego.
  4. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
  • Oferent, który złoży ofertę podlega wykluczeniu z postępowania,
  • Treść oferty jest niezgodna z treścią Zapytania ofertowego,
  • Oferent w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i/lub wyjaśnień Oferenta wynika, że Oferent nie zgodził się na poprawienie omyłek w treści ofert.
  1. W przypadku odrzucenia oferty, Zamawiający powiadomi o ty fakcie Oferenta, którego ofertę odrzucił. Zawiadomienie to Zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za ewentualne nieprawidłowe działanie własnego konta e-mail ponosi Oferent.
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty.

Załączniki:

  1. Decyzja konserwatora zabytków
  2. Projekt umowy

 

Do pobrania:

Decyzja konserwatora

Inwentaryzacja

OGŁOSZENIE o wyniku postępowania w trybie zapytania ofertowego

Wzór projektu – umowy

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Zapytanie ofertowe